תוסף YOAST

תוסף YOAST וחשיבותו לקידום האורגני של האתר

אם קראתם קצת מאמרים באינטרנט על שיווק באינטרנט, על קידום בגוגל וכל מה שכרוך בכך – סביר להניח שנתקלתם לא פעם במשפט "התוכן הוא המלך". הסיבה לכך שכולם מגדירים את התוכן כמלך היא מכיוון שהוא אבן הדרך המרכזית שלכם לקשר בין הקהל שלכם למה שאתם רוצים שהוא ידע או יעשה. כלומר – התוכן עוזר להוביל את הגולשים מנקודה א' לנקודה ב' וכך להמשיך את הפעילות במסנן השיווקי שלכם. כמובן שיש לו חשיבות מכרעת לקידום האורגני של האתר בגוגל אך לא רק.

החשיבות של התוכן בקידום האתר שלנו:

מבחינה בסיסית – מנוע החיפוש של גוגל וכן מנועי חיפוש אחרים, סורקים את עמודי האתר שלכם ואת התוכן בו ועל ידי כך יודעים במה עמודי האתר שלכם עוסקים ועל ידי כך לסווג אותם לנושאים מסוימים. לדוגמה: אתר העוסק בדיאטה ואורח חיים בריא – גוגל ידע זאת אם יקרא במהלך המאמר את הביטוי הזה חוזר על עצמו מספר פעמים. ישנם מקומות בתוכן כמו בכותרת הראשית של העמוד וכן בכותרות משנה, בתגית הALT של תמונה במאמר ומקומות נוספים – שבהם אם הביטוי מופיע הוא מקבל משקל כבד יותר ומרכזי יותר באותו עמוד. מכאן אתם יכולים להבין שהתוכן באתר שלכם ואיך שהוא כתוב יכולים להשפיע באופן מהותי על קידום אתרים בגוגל. מלבד קידום האתר בגוגל הרי שהתוכן חשוב גם להנעת הגולשים לפעולה, למתן ערך לגולשים וחיבור בין הגולשים לעסק.

תוסף YOAST

לחשוב כמו גוגל ולהבין את ההיגיון:

כדי להצליח עם הכנת התכנים לאתר שלכם בצורה הנכונה והטובה ביותר שתהיה גם מתאימה לקהל אנושי ומתן ערך עבורו וגם עבור מנועי החיפוש צריך לחשוב כמו גוגל. ראשית, ניזכר בכך שעד לפני עשור בערך – עוד אנשים העלו רק מאמרים רובוטיים כאלה לאינטרנט. החיפוש אחר מידע ערכי היה מתיש ולאורך השנים גוגל עבדו קשה מאוד בפיתוח המנוע שלהם כדי שיציג תוצאות מדויקות ובעלות ערך רב לגולשים. המאמרים שאנו מדברים עליהם היו בעיקר "מלקקים" למנועי החיפוש וכוללים חזרות רבות של ביטוי המפתח לקידום עבור אותו מאמר ולא בצורה טבעית ונכונה. גוגל רוצה הרי להציג לגולשים שלה את התוצאות הטובות ביותר עבורם ולכן תציג היום בראש התוצאות אתרים שפועלים לפי הדגשים הללו. לכן היום בעלי אתרים שמים דגש על איכות התכנים העולים לאתר ומוודאים שאכן המאמר שעולה לאתר הוא בעל ערך עבור הגולש ולא רק כולל את ביטוי המפתח החוזר כמה פעמים. אם הוא כבר כולל את הביטוי – אז שיהיה בצורה נכונה, ביחס הגיוני לכמות המילים במאמר ובהתאם לדגשים של גוגל. לשם כך נוצר תוסף YOAST לאתרי וורדפרס שיכול לעזור לנו בנושא.

מהו תוסף YOAST וכיצד הוא עוזר לנו?

תוסף yoast הוא תוסף שפותח למערכת ניהול התוכן וורדפרס. הוא מציג לנו הערות והוראות כיצד לשפר את התוכן שלנו למצב שהוא מותאם למנועי החיפוש. במידה ותדעו לעשות זאת מבלי לפגוע באיכות המאמר – הרי שיהיו לכם מאמרים טובים ובעלי ערך באתר שלכם.

איך להתאים את התוכן באתר בעזרת התוסף?

יש כמה דגשים חשובים שצריך להקפיד עליהם בראש ובראשונה: שביטוי המפתח יחזור בכותרת הראשית של המאמר. הביטוי צריך לחזור גם בכותרת משנה במאמר. כדאי להוסיף קישורים פנימיים מתוך המאמר לעמוד אחר באתר. כדאי להגדיל תיאור מטא לעמוד שכולל את ביטוי המפתח. המאמר צריך לכלול לפחות 300 מילים. כדאי להוסיף תגית ALT לתמונה ועוד.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק