יש לבנות אתרים, ויש לבנות אתרים שהופכים גולשים ללקוחות!
במציאות הדיגיטלית של היום, אתר אינטרנט הפך למוצר הכרחי עבור כל עסק שמעוניין להפוך לדומיננטי בין המתחרים. אתר אינטרנט הוא בעצם כרטיס ביקור של העסק, הפנים והחזות שלו ברשת. לכן חשוב שהוא יהיה עדכני, נוח לגלישה, מלא בתוכן רלוונטי ובעל ערך וכמובן גם מעוצב ובנוי עם חוות משתמש נכונה ומתאימה.
זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!
כאשר גולש מחפש מידע על עסקים בגוגל ומקליד ביטוי מסוים שקשור לעסק שאותו הוא מעוניין למצוא, מרבית הסיכויים הם שהוא יפנה אל אחד מבתי העסק שיופיעו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש.
על מנת להופיע בדפי החיפוש של האינטרנט מלכתחילה, עליך להכניס את העסק למרחב הדיגיטלי ולקדם אותו באמצעים שונים.
הצעד הראשון בקידום ושיווק של חברה באינטרנט הוא בניית אתר, כאשר עבור חברות מסוימות בנייה של חנות אינטרנטית שתפעל בתוך האתר העסקי, תהיה גם היא חלק בלתי נפרד משלבי ההקמה ותסייע רבות להגדלת המכירות של העסק.
התחום של בניית אתרים הינו פרי של הטכנולוגיה המתקדמת – כלומר שעל מנת שאתר יצליח להניע גולשים לפעולה, הוא חייב להיות מתקדם ולשדר חדשנות בכל ההיבטים. אתר אשר בנוי בצורה מיושנת,
יגרום למשתמש לפקפק בעסק שלכם. הדגש בבניית האתר צריך להיות על שימוש בפלטפורמה מודרנית שתסייע ליצירת חווית משתמש מצוינת.
חשוב לזכור: חווית גלישה במרחב הדיגיטלי שבניתם, היא זאת שקובעת האם המשתמש יהפוך ללקוח שלכם או "יברח" לכיוון המתחרים ובמילים אחרות – האם הגולש יהפוך גם לרוכש. כמובן שלכל ענף במשק יש את האפיון שלו, מכאן שגם לאתרים תדמיתיים שונים יהיו מאפיינים שנבדלים זה מזה, כאשר הייחודיות והזהות של האתר הן מהתכונות שהופכות אתרים עסקיים לבולטים במרחב הווירטואלי.
עיצוב האתר – בדרך כלל, הקו הגרפי של האתר צריך להיות זהה לקו הגרפי והמיתוג של העסק שלכם. הנושא הזה רלוונטי בכל אזור באתר ומתבטא בכל, לרבות בבחירת הגופנים המתאימים, בפלטת הצבעים שעושים בה שימוש וכמובן בגרפיקה ובתמונות.
בנייה ופיתוח – המלאכה של בניית אתרי תדמית לעסקים היא משימה שצריכה להתבצע במיומנות גבוהה, ללא קשר לגודל העסק. כדאי לבחור חברת בניית אתרים נכונה, עם הצוות הנכון, שיקים עבורכם אתר תדמית או קטלוג במקצועיות יתרה.
חווית משתמש – על חווית המשתמש (UX/UI) יש לשים דגש עיקרי, לאחר למידת הנושא לעומק לאחר הכרת מאפייניו של קהל היעד. יש לבצע ניתוח מקדים ומחקר של מי מיועד לגלוש באתר ומה הוא מיועד לעשות, או במילים אחרות – איך אנו מתכננים את חווית המשתמש שלנו בכדי שתייצר לנו יותר ויותר המרות (לידים) באתר.
בניית אתר לעסק ברשת האינטרנט על ידי אנשי מקצוע מומחים, מהווה השקעה משתלמת ביותר אשר מבטיחה לכם חשיפה בפני משתמשים רבים – וכתוצאה מכך פריחה ושגשוג של העסק.
זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!