להעזר בכרטיס ביקור

להעזר בכרטיס ביקור דיגיטלי

מי בעצם צריך להעזר כרטיס ביקור דיגיטלי? בעיקר אותם האנשים בהתלבטות לפני הקמת אתר אינטרנט. לרוב, המקצועות והתחומים שבהם כרטיס ביקור דיגיטלי מופץ הם אנשי מקצוע פרטיים, אנשי שטח, ועסקים קטנים שלא צריכים פרסום אגרסיבי. בנוסף, אותם העסקים שלא מעוניינים בהשקעה גדולה, הם אלה שיתעניינו בכרטיסי ביקור דיגיטליים וחכמים.

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי וחכם הוא יישום מתקדם בפלטפורמה אינטרנטית אשר בנויה על בסיס דף אחד בלבד. אפשר לקרוא לכרטיס ביקור דיגיטלי גם בכינוי הנוסף – Mini Site. כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אתר אינטרנט שבנוי במתכונת של דף אחד ומתפקד בדיוק כמו אתר אינטרנט רגיל: ניתן לפרסם אותו בכל מקום, להדביק אותו ברשתות החברתיות ובווצאפ, ואפילו להשתמש בו כמקור יעד בקמפיינים ממומנים. האלמנטים שמרכיבים את אתר האינטרנט נמצאים גם בדף הנחיתה של הכרטיס, גם בו יש רכיבי CSS, ג'אווה, ו- PHP. היתרון אולי הכי גדול של כרטיס הביקור האינטרנטי הוא העלות הנמוכה ביחס לאתר אינטרנט. בנוסף, כרטיס ביקור לא שואב זמן, אין צורך בתחזוקה, וכל מה שהלקוח צריך לעשות הוא לפרסם אותו איפה שרק אפשר.

האם גם אני צריך להעזר בכרטיס ביקור ? הנה כמה סיבות

אם השירות היה מוגש בצורה חינמית, כל אחד היה קופץ על המציאה, זה תורם וזה לא עושה נזק לכיס. לכן ובעקבות זאת, אנחנו מאמינים שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא רכיב הכרחי עבור כל אחד ואחד מאיתנו. אז האם גם אתה צריך כרטיס ביקור דיגיטלי? אם ענית בחיוב על 2 סיבות ומעלה ייתכן שכן.

הסיבות (והיתרונות) להחזקת כרטיס ביקור דיגיטלי:

  1. זול יותר מאתר אינטרנט – אתר אינטרנט דורש הרבה מאוד השקעה מבחינה תקציבית. אתר אינטרנט, במערכת סגורה או פתוחה, ידרוש ממכם להשקיע עלויות חודשיות ועלויות הקמה. לעומת זאת, כרטיס ביקור מקוון ידרוש ממכם להשקיע עלויות נמוכות בהרבה, וללא השקעה חודשית. במקרים מסוימים, אם נרצה להתגמש, אנחנו יכולים להשיג כרטיס ביקור בחינם (ללא עלות).
  2. ניתן לשימוש לפרסום העסק באינטרנט – כרטיס ביקור דיגיטלי מגיע עם כתובת מותאמת אישית, ואיתה נוכל לפרסם את העסק בקמפיינים ממומנים, ברשתות החברתיות, וגם באינדקסים השונים. ללא ספק, באמצעות הלינק המקוצר ניתן לפרסם את העסק בשלל מקומות באינטרנט.
  3. הוא מקודם טוב בתוצאות החיפוש בגוגל – כרטיס הביקור הדיגיטלי נמצא בגוגל די מהר, למעשה שבוע לאחר עלייתו הרשמית לאוויר. בנוסף לזה, כרטיס הביקור נמצא על כתובת דומיין של החברה, ובכך אנחנו נשענים על הסמכות האמיתית של החברה ואף יכולים להתקדם במילות מפתח אורגניות.
  4. לא מצריך השקעה חודשית או בזבוזי זמן מיותרים – אתר אינטרנט שמקודם בצורה אורגנית, מצריך מבעל האתר או מקדם האתרים הרבה מאוד השקעה ברמה החודשית. השקעה זו מתלווה עם כמויות אדירות של זמן, תקציב מסוים, והרבה סיבוכים. לעומת זאת, כרטיס ביקור לא מצריך השקעה חודשית, לא מבזבז לנו את הזמן היומי, ואנחנו יכולים לדאוג לניהול של העסק.
  5. מחזיר את ההשקעה כבר בחודש הראשון – אחד היתרונות והסיבות ליצירת כרטיס ביקור הוא החזר ההשקעה הכמעט מיידי. כפי שאתם יודעים, העלות החודשית לכרטיס ביקור דיגיטלי היא עד 30 ₪. כבר בחודש הראשון תוכלו להחזיר את ההשקעה עם הצטרפות לקוח בודד וראשון.

אלה הם 5 הסיבות שהופכות את ההצדקה לבחירת כרטיס ביקור דיגיטלי. אז האם גם אתם צריכים את זה? הרבה מאוד תלוי בשימושים שלכם, במה שאתם מעוניינים לעשות, אם אתם מעוניינים להתקדם בצורה אורגנית, אתר אינטרנט יעשה את עבודתו בצורה טובה יותר. לעומת זאת, אם אתם לא צריכים פרסום אורגני, ייתכן שכרטיס ביקור תהיה האופציה הזולה והטובה ביותר עבורכם.

מה ההבדלים בין כרטיס ביקור דיגיטלי לבין אתר אינטרנט

נהיה לשנייה אמיתיים, מבחינת התקדמות אורגנית בגוגל, כרטיס ביקור לא מתקרב לאתר אינטרנט. ישנם הרבה מאוד חסרונות ויתרונות לאתר אינטרנט ולכרטיסי ביקור דיגיטליים, אבל מה ההבדל באמת? בפסקה זו, אנחנו הולכים להסביר ולעשות השוואה בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר אינטרנט מקצועי.

אתר אינטרנט VS כרטיס ביקור – מה ההבדלים?

  1. עלויות ומחירים – עלות ההקמה של אתר אינטרנט מקצועי היא כ- 4,500 ₪, עלות התחזוקה השוטפת והחודשית של אתר אינטרנט היא עד – 50 ₪ לכל היותר. לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי יעלה לכם כעד 30 ₪ בחודש ללא עלויות נוספות או עלויות הקמה.
  2. קידום אורגני בתוצאות החיפוש בגוגל – כרטיס ביקור דיגיטלי מוצג בגוגל תחת שמכם, אך לא באמת מקודם בגוגל. לא משנה אם המערכת סגורה או פתוחה, למשתמש הממוצע אין גישה לנתוני ה- SEO שניתנים להתאמה. והאמת? גם אם היה לכם זאת, זה לא היה מספיק. הקידום האורגני דורש התאמות ברמת הדף, ובכרטיס הביקור הדיגיטלי יש רק דף אחד בודד, ולכן יהיה מאוד קשה לקדמו אורגנית.
  3. התמקדות במידע – אתר אינטרנט מכיל הרבה מאוד עמודים, הרבה מאוד פוסטים, וההתמקדות היא נמוכה יותר מאשר כרטיס ביקור דיגיטלי. כאשר לקוח נכנס לכרטיס הביקור שלכם באינטרנט, הוא נחשף רק לכם, הוא ממוקד רק בפרטים אודותיכם ולא במידע אחר שלא מעניין.
  4. הגעה למיקום העסק – באתר אינטרנט ישנם הרבה אלמנטים, הרבה מידע, והרבה מסתבכים. המידע פשוט לא ממוקד בדף אחד ורלוונטי, חוץ מדף צור קשר, שהגעה אליו גם לוקחת זמן. לעומת זאת, כרטיס הביקור הדיגיטלי ממקד את כל המידע במקום אחד. הלקוחות שלכם מעוניינים להגיע לעסק? שלחו להם את כרטיס הביקור, לחיצה פשוטה על האייקון של הוויז תפנה אותם ישירות אליכם.

אלה הם ארבעת ההבדלים בין אתר אינטרנט מקצועי ומלא לבין כרטיס ביקור דיגיטלי. חלק מהפרמטרים הולכים לטובת כרטיס הביקור, וחלקם לטובת אתר האינטרנט המקצועי. בסופו של עניין ולסיכום, הכל תלוי בכמה תקציב נרצה להשקיע, האם יש לנו בכלל זמן להשקיע, ובדברים נוספים שחייבים להילקח בחשבון. הבחירה בידיכם, בהצלחה.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק