קידום אתרים הוא אוסף של טקטיקות, פעולות וטכניקות שיווקיות אשר מניעות תנועה של מבקרים לאתר המקוון שלכם. בין אם יש לכם עסק עצמאי או בלוג, אתם צריכים להשקיע בקידום אתר האינטרנט כדי שאנשים יכירו אותו. 

עבודה מהבית – קודם כל תנאי עבודה נוחים ובריאים

אתם עובדים מהספה, או אולי מהמיטה? זו אולי הקלישאה הנפוצה לגבי עובדים מהבית, אבל זה הפיתרון הכי לא בריא שאפשר להעלות על הדעת. במקום שהברכיים שלכם יתנגשו בשולחן הקפה הנמוך מדי, דאגו לעצמכם לעמדת עבודה מסודרת ונוחה עם שולחן וכסא מחשב ארגונומיים שאפשר לכוונן לפי מידות הגוף שלכם.

ההפרדה הפיזית בין מרחב העבודה למרחב הפרטי, תעזור לכם להתמקד בשעות העבודה, ולהירגע בשעות שלאחר העבודה. הבעיה היא שאנשים רבים שעובדים מהבית, מתקשים להגביל את עצמם לאחר 8 שעות עבודה רצופות. ככול שהגבול בין העבודה לחיים הפרטיים הוא יותר מטושטש, כך גובר הסיכון שתפגעו בבריאות שלכם.

וכעת, כשאתם עובדים בצורה בריאה, בואו נראה למה קידום אתרים הוא נושא חשוב שאסור להזניח.

למה קידום אתרים הוא חשוב?

אתרים מקוונים מציעים יתרונות רבים לכול עסק ביתי. עבור חלקכם, האתר הוא מחסן למכירת סחורות, ולאחרים, האתר יוצר הכנסות באמצעות פרסום, חסויות או שיווק.

אתרים מסוגים אחרים הם כלים שיווקיים כשלעצמם, והם מספקים מידע על העסק ועל הדרך שבה ניתן ליצור קשב מיטבי עם השירותים המוצעים באתר המקוון.

בעוד שכול האתרים המקוונים הללו עובדים, עדיין הם ישיגו את מטרתם רק אם אנשים יבקרו באתרים אלה. 

  • אם האתר הוא כמו חזית החנות – החנות זו לא תרוויח אלא אם כן מישהו ייכנס ויקנה.
  • אם האתר דומה למגזין מקוון (כמו בלוג), הוא ירוויח כסף רק אם אנשים יבקרו בו ויקנו מהפרסומים המופיעים באתר. 

ככלי שיווקי, אתרים אחרים יספקו מידע על העסק שלכם רק אם הקהל בשוק שלכם יודע עליו וביקר בו. 

קידום באינטרנט הוא הדרך שבה עסקים מקוונים מפיצים את הבשורה אודות האתר שלהם. ככול שהאתר יזכה בתעבורה שהיא יותר ממוקדת (מבקרים שמתאימים לשוק היעד שלכם), כך יגדל הסיכוי: 

  • לייצר לידים (Leads)
  • לבצע מכירות
  • להרוויח הכנסות מפרסום
  • ולהשיג לקוחות  

שיטות העבודה המומלצות

מכיוון שיש מגוון כל כך רחב של דרכים שבהן אתם יכולים לשווק את אתר האינטרנט שלכם, זה יכול לפעמים להיות קצת מבלבל. יותר מזה, ללא תכנון אתם עלולים לבזבז זמן על מאמצי קידום שלא יישאו פרי. כאשר אתם מתכוננים לשווק את אתר האינטרנט שלכם, הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת:

  • הכירו את שוק היעד שלכם

המטרה שלכם לא מוגבלת רק להשגת תנועה רבה ככול האפשר לאתר שלכם. הרי גם מיליון מבקרים באתר לא ישפיעו אם אף מאחד מהם לא יהיה מעוניין במה שאתם מציעים. היכרות והבנת שוק היעד שלכם תאפשר לכם למקד את מאמצי השיווק שלכם בפעילויות אשר יציגו את המסר שלכם בפני האורח הסביר, באופן שיפתה אותו להיכנס לאתר. 

  • השתמשו באסטרטגיות אופטימיזציה של מנועי החיפוש

למרות זאת, כדי לספק תנועה לאתר שלכם, אל תסתמכו רק על מנועי החיפוש בלבד. זה לא מסובך להקל על מנועי החיפוש להבין, להוסיף לאינדקס ולדרג את האתר שלכם. זה בחינם ולא כל כך קשה לביצוע. אתם לא צריכים לבזבז הון על שירותי קידום אתרים, או להקדיש שעות ללימוד קידום אתרים.

בדיקה חודשית של הנתונים הסטטיסטיים ומילות המפתח באתר שלכם, תעזור לכם להבין כיצד אנשים משתמשים במנועי החיפוש כדי למצוא את האתר שלכם ומידע אחר בתחום העסק שלכם.

  • קדמו את המקום בו השוק שלכם מתקיים

אם השוק שלכם לא נמצא בטוויטר, אין טעם לצייץ. כשאתם שוקלים כיצד והיכן לקדם, חשבו לאן הולך קהל היעד של השוק שלכם, כדי לקבל מידע ומשאבים שדומים וקשורים למה שאתם מציעים. 

זה לא רק אתרים או רשתות חברתיות, אלא גם מקורות לא מקוונים כמו קבוצות או מדיה מודפסת. לדוגמה, אם יש לכם בלוג על כושר לאימהות עם ילדים קטנים, תצליחו יותר עם: 

    • קמפיין לקידום מכירות בבלוגים אחרים של אימהות 
    • כתבי עת ממוקדים לאימהות 
    • קבוצות מקוונות המתרכזות באימהות וכו׳. 

תצליחו הרבה יותר אם אפשרויות אלה יהיו ממוקדות ומכוונות במיוחד לאימהות שמחפשות דרכים לפעילות בתחום הכושר הגופני.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק