לקידום ממומן בגוגל

קמפיין לקידום ממומן בגוגל – לעשות זאת נכון

קמפיין לקידום ממומן בגוגל שמתבצע נכון מהווה פוטנציאל משמעותי לקידום עסקי מעבר לבניית אתר. הטיפים הבאים יסייעו לכם לעקוב אחר הביצועים, לעשות שימוש מושכל במילות מפתח, למקד את הקמפיין, להפיק יותר מכל מודעה/הקלקה ולנצל בצורה הטובה ביותר את התקציב הכספי ואת זמנכם.

טיפ מספר 1: בחירה נכונה של מילות מפתח

על מנת לוודא את הופעת המודעה שלכם תחת מילות המפתח הממירות והרלוונטיות ביותר, עליכם לשבץ את המילים בקמפיינים. כלי תכנון מילות המפתח של גוגל, זמין אונליין חינם בעבור כלל משתמשי המערכת. כדאי ללמוד היטב את המערכת ולנצל אותה נכון, על מנת לקבל מושג אודות מילות חיפוש רלוונטיות יותר או פחות והיקף החשיפה המתלווה לכל מילה.

טיפ מספר 2: מעקב אחר הביצועים

מערכת Google Analytics הכרחית להבנה מלאה וניתוח ביצועים בכל קמפיין בגוגל. הניתוח של ביצועי המודעות מסייע בקבלת ההחלטות הנכונות, שיפור ביצועים וניצול נכון של התקציב. לשמחתכם, מערכת Google Analytics זמינה עבורכם בחינם.  

טיפ מספר 3: מיקוד נכון לכל קמפיין לקידום ממומן בגוגל

פרט לבחירה נכונה של מילות מפתח, יהיה עליכם להחליט גם באיזה פלח באוכלוסייה תרצו להתמקד. עבור כל קמפיין קידום בגוגל יש להגדיר את קהל היעד ולאפיין אותו על פי: מיקום גיאוגרפי, גיל, מין, שפה, מאפיינים מיוחדים, ותחומי עניין. ככל שהאפיון יהיה יותר מדויק כך תצליחו לתכנן נכון יותר את המסרים השיווקיים ולהפיק את המירב מהקמפיין.

טיפ מספר 4: עיצוב וכתיבה של דף נחיתה

בכל קמפיין, דף הנחיתה הוא כרטיס הביקור שלכם. על דף הנחיתה להיות שיווקי, קצר וקולע. יש לכם רק כמה שניות בודדות על מנת לגרום לגולשים חסרי סבלנות לבצע את הפעולה בה אתם מעוניינים -(השארת פרטים, קניה, מעבר אל דף מכירה, מעבר אל האתר שלכם וכדומה). כמו כן, על הדף להיות אטרקטיבי ולהתאים למאפיינים של הקמפיין.

טיפ מספר 5: שומרים על אמינות

גם כאשר אתם נלהבים מאוד להשיג מקסימום חשיפה ולמכור כמה שיותר מוצרים, אין להטעות את הגולשים. עליכם לשמור על רמה גבוהה של אמינות ולא להבטיח במודעה הנחות או מתנות שלא מופיעות גם בדף הנחיתה. הטעיה כזו של הגולשים, תגרום למצב בו אתם תשלמו על הקלקות שלא יומרו למכירות.

טיפ מספר 6: תזמון של הופעת המודעה

לאחר מספר ימים בהם הקמפיין פעיל, תוכלו לזהות שעות מסוימות בהן המודעות בקמפיין אפקטיביות יותר או פחות. בהתאם לכך, תוכלו להחליט האם להציג את המודעות בכל שעות היום או רק בשעות מסוימות?

טיפ מספר 7: מספר מודעות בכל קמפיין לקידום ממומן בגוגל

אין כל סיבה להסתפק רק במודעה אחת, כאשר המערכת לקידום ממומן בגוגל מאפשרת שילוב של כמה מודעות בכל קמפיין. שימוש במספר מודעות, מאפשר ביצוע השוואה לאיתור המודעה הטובה ביותר ושיפור של מודעות פחות טובות.

 

 

תמונה: pixabay.com

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק