לעמוד הראשון בגוגל

דברים שחשוב לדעת!

אם יש לכם אתר עסקי ברשת, רוב הסיכויים שגם למתחרים שלכם יש אתרים ברשת. איך תוכלו לוודא שכאשר גולש מקליד דבר מה בשורת החיפוש של גוגל, הוא יגיע דווקא אליכם ולא אל אחד מן המתחרים שלכם? קידום אתרים יכול לעזור לכם בזה, אבל זה התשובה האמיתי קצת יותר מורכבת…

כאשר הגולש יקבל את רשימת תוצאות החיפוש של גוגל, ככל שהאתר שלכם יהיה במיקום גבוה יותר ברשימה כך גדל הסיכוי שהגולש יבחר להקליק על הקישור לאתר שלכם. ואם אתם רוצים לשפר את מיקומכם בתוצאות החיפוש, אתם צריכים לבצע פעולות של קידום אתרים אורגני.

האתר שלכם צריך קידום אתרים אורגני

דמיינו את עצמכם משתמשים בגוגל: אתם מקלידים שאילתה בשורת החיפוש ומקבלים רשימה של תוצאותואז, רוב הסיכויים הם שתקליקו על התוצאה הראשונה. מעטים הסיכויים שתרצו לעבור לעמוד הבא של תוצאות החיפוש, לתוצאות 11-20. זהו אופן הפעולה של רוב הגולשים ברשת.

קידום אתרים

קידום אתרים אורגני נועד לאפשר לבעלי אתרים לשפר את מיקומם ברשימה ככל האפשר. מדובר על כל סוגי האתרים מאתר תדמית פשוט, דרך חנות אינטרנטית ועד לפורטלים ומרקט-פלייסז. אמנם לא ניתן להבטיח התברגות במקום הראשון, משום שגם המתחרים מבצעים פעולות קידום אתרים, אולם בהחלט אפשר לשפר דירוג ולשאוף להתברג בצמרת באופן אורגני, כלומר טבעי ולא מלאכותי.

ככל שהאתר שלכם יופיע במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך ייחשפו אליו יותר גולשים, יגיעו אליו יותר לקוחות פוטנציאליים ושיעור גבוה יותר מתוכם יהפוך ללקוחות משלמים. המסקנה היא אחתמשתלם לעשות קידום אתרים אורגני!

מה כולל קידום אתרים אורגני?

האלגוריתם של גוגל, אשר סורק אתרי אינטרנט ומדרג אותם על מנת להציגם לאחר מכן בתוצאות החיפוש, כולל מאות פרמטרים שונים. על מנת להתאים אתר באופן אופטימלי כך שיתאים לכמה שיותר פרמטרים יש לבצע שורה ארוכה של פעולות. בין הבולטות שבהן ניתן למנות את הבאות:

תוכן האתר: ככל שבאתר יהיה תוכן איכותי יותר שמעניק ערך אמיתי למשתמש, כך הדירוג בתוצאות החיפוש יעלה. דבר נוסף שיכול לתרום לשיפור הדירוג הוא שימוש נכון בכותרות ובכותרות משנה, שילוב מילות מפתח באופן טבעי לאורך הטקסט, אופטימיזציה של תגיות וכדומה.

מאחורי הקלעים של האתר: קוד האתר איננו חשוף לגולשים אבל בהחלט נסרק על ידי גוגל. ככל שהקוד הזה יהיה פשוט יותר (למשל, ללא אלמנטים מיותרים או חוזרים על עצמם) כך הדירוג של האתר אמור להיות גבוה יותר.

קישורים מאתרים אחרים: ככל שיותר אתרים חיצוניים מקשרים אל האתר המקודם, כך האלגוריתם מסיק שיש בו יותר ערך. זאת בפרט אם אותם אתרים הם בעצמם אמינים, סמכותיים ובעלי דירוג מעולה בגוגל.

כאמור, קיימות עוד פעולות רבות שנכללות תחת קידום אתרים אורגני, והמשותף לכולן הוא התאמה מירבית לאלגוריתם של גוגל על מנת לשפר את דירוגו של אתר בתוצאות החיפוש. עבור אתר עסקי, זה יכול להיות בדיוק היתרון שנדרש מול המתחרים.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק