חנות באמזון

פתיחת חנות באמזון – טיפים חשובים

הכניסה של אמזון לישראל מובילה יותר ישראלים לחשוב על פתיחת חנות באמזון. ענקית המסחר האמריקאית היא כבר מזמן נחלת הכלל ובכל רחבי העולם אנשים סוחרים וקונים דרך הפלטפורמה הזו, שמציעה הכל מהכל – מאלקטרוניקה דרך ספרים ועד למזון. 

לא מספיק רק להחליט שפותחים חנות, אלא ליצור תוכנית מדויקת שתוביל להשקת חנות אינטרנטית מוצלחת שתניב רווחים. הנה כמה טיפים איך לעשות את זה. 

להכין מראש תוכנית פעולה שכוללת את כל הפרטים לפתיחת חנות באמזון

אפשר להחליט שאתם מתחילים לסחור באתר בכמה דקות בודדות, אבל כדי לעשות זאת ברמה הטכנית כדאי להכין תוכנית מפורטת שכוללת את כל הצעדים לקראת פתיחת חנות באמזון

בין הדברים החשובים שכדאי לברר: איזו סחורה כדאי לכם למכור והאם היא רווחית, מי הספקים שיספקו לכם ובעצם ללקוחות שלכם את הסחורה, האם תמחרתם את הסחורה בצורה שתניב לכם רווח, האם יש לכם כתובת חברה רשמית וחשבון בנק וירטואלי המתאים למסחר באמזון? אלו רק חלק מהשאלות שעולות בדרך לחנות מוצלחת. 

חשוב לקרוא על כל הצעדים הדרושים לקראת פתיחת החנות או להגיע לקורס מסחר באמזון שייתן לכם את ההכוונה הדרושה. 

לבדוק היטב שהמוצר שמתכוונים למכור חוקי לפי אמזון

יש מוצרים מסוימים שאמזון אוסרת למכור ולא תמיד אלו המובנים מאליהם. חשוב לדעת שבאמזון אסור למכור מוצרים מזויפים וחיקויים, מוצרים ללא רגולציה, קוסמטיקה ללא אישור ממשרד הבריאות ופריטים ממותגים ללא אישור מכירה מהיצרן. 

מי מספק את הסחורה? 

אחת השאלות הכי חשובות הוא מי מספק בפועל את הסחורה ללקוח? ברוב המקרים לא נחזיק מלאי אצלנו אלא נעבוד מול צד שלישי שידאג לסחורה, משלוח, להחזרים ולכל שאר הדברים הקשורים לטיפול מול הלקוח. 

לקראת פתיחת חנות באמזון חשוב לבדוק היטב מול מי אנחנו עובדים ולוודא שמדובר בחברה או ספק שיודעים לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלכם. כל שרשרת האספקה ללקוח צריכה להיות מדויקת, לפי חוקי אמזון, ולעמוד ברמת שירות בסטנדרטים הכי גבוהים שאפשר.

להשקיע בתוכנית שיווקית 

לא מספיק רק לערוך תוכנית פעולה למכירת המוצרים שלכם. לקראת פתיחת חנות באמזון חשוב לבדוק אילו פלטפורמות שיווקיות יעזרו לכם למנף את החנות ולהגדיל את הרווחים. האם אתם יכולים לפתוח קבוצה בפייסבוק שתקדם את המוצרים שלכם? ליצור רשימת תפוצה רלוונטית? להשתמש בערוצי השיווק של אמזון עצמה? 

גם את כל הדברים האלו חשוב שתלמדו מראש ולכן מומלץ ללכת לקורס או לקבל איזושהי הדרכה מקצועית שעוסקת גם בהפצה ושיווק של החנות האינטרנטית. בלי שיווק, אין מכירות. 

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק