פליירים

עיצוב פליירים לעסק

שיווק עסק הוא דבר חשוב ובסיסי לכל עסק. כיום ישנם לא מעט פלטפורמות רלוונטיות עבור פרסום עסקים וכדאי לשלב בין הדרכים השונות המוצעות לצורך שיווק ופרסום וכן בין הפלטפורמות השונות על מנת שתהליך השיווק יהיה יעיל ואיכותי. אם חשבתם ששיווק בא כיום לידי ביטוי רק באינטרנט, חשוב שתדעו שעל אף ששיווקי דיגיטלי הוא בהחלט דבר חשוב ובעל ערך כיום, הרי שלא כדאי לוותר על אמצעי שיווק אחרים כגון: פליירים לעסקים.

פליירים לעסקים- במה מדובר?

הפלייר הוא בעצם עלון שניתן לחלק באופן פיזי ללקוחות פוטנציאלים של העסק. מטרתו היא לפרסם בצורה ממוקדת ויעילה את העסק, מבצעים שונים שהוא מציע, מוצרים חדשים, מחירים על מוצרים או שירותים ועוד. ככל שהוא יהיה איכותי יותר ויעוצב בצורה ייחודית יותר וככל שהוא יכיל מסרים שיווקיים מדויקים, כך הוא יבדל את העסק בצורה טובה יותר מעסקים מתחרים. מכיוון שלא מעט עסקים משתמשים בפליירים כיום, כדאי מאוד לעצב פלייר בצורה נכונה ואיכותית.

כיצד יראה פלייר איכותי לעסק?

פלייר איכותי לעסק הוא פלייר שמכיל את כל המידע הרלוונטי והחשוב ביותר אודות המוצרים או השירותים המוצעים על ידי העסק. בכדי שהוא יהיה טוב, חשוב שהמסרים השיווקים שבו לא יעמיסו יתר על המידה על הקורא, יש להעביר את המידע בו בצורה מובנת ויש לעצב אותו בהתאם למיתוג העסקי על מנת שהוא יהיה מזוהה עם העסק מבחינת הצבעוניות שלו, הסגנון והפונטים.

איך מתחילים בעיצוב פלייר?

טרם מתחילים את תהליך העיצוב של הפלייר, יש לשאול כמה שאלות חשובות: מה המטרה שלו ומה אתם מעוניינים לפרסם בו, מיהו קהל היעד, איזה כותרת ראשית תהיה לו, כאשר חשוב מאוד שהכותרת הראשית תעביר בצורה ברורה ומדויקת את המסר העיקרי, כיצד לעצב אותו מבחינה ויזואלית בצורה מושכת את העין, איזה פרטים ומידע חשוב שהוא יכלול, כיצד משלבים הנעה לפעולה בצורה הטובה ביותר ועוד. הדבר דומה לתהליך בניית אתר לעסק כדי להוביל לאתר מקצועי שמביא לקוחות.

שלב השאלות הראשוני הוא שלב קריטי. יש לענות על כל השאלות הללו בצורה מדויקת שכן, בהתאם אליהן הפלייר יעוצב. לאחר שעונים על כלל השאלות יש להתחיל במלאכת העיצוב.

האם ניתן לעצב פלייר באופן עצמאי?

ניתן לעצב פלייר באופן עצמאי ובכדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, יש לשים דגש על כמה נקודות חשובות: ראשית כל, יש להקפיד שהוא יהיה כמה שיותר ברור ומובן ולא עמוס. חשוב ליצור היררכיה בין האלמנטים השונים על מנת שהעיניים  של האדם שמקבל אותו משכו קודם כל לאלמנט הכי בולט בו, לאחר מכן לאלמנט השני החשוב ועוד. אין להציג את כל המידע בפלייר באותו הצבע והגודל.

אם העסק שלכם ממותג באופן כלשהו, כדאי להשתמש בפונטים ובצבעים שכולל המיתוג העסקי שלכם, כך שאדם שמקבל את הפלייר שלכם יוכל לזהות בקלות לאיזה עסק הוא שייך. כדאי לשלב תמונה או ציור, אך כדאי לבחור תמונה אחת או ציור אחד ולא בכמה מהם וזאת בכדי לשמור על מראה מסודר, אסתטי ונקי.

כדאי להשתמש בתוכנות מחשב שונות שבאמצעותן ניתן לעצב אותו בצורה קלה ונוחה.

פליירים ללא ספק מהווים כיום אמצעי שיווק יעיל ואפקטיבי מאוד עבור פרסום ושיווק עסקים. הם מתאימים בעיקר לפרסום עבור עסקים קטנים, בינוניים או מקומיים, אך גם עסקים גדולים יותר בהחלט יכולים לבחור בהם. אם החלטתם ללכת על עיצוב פלייר לעסק שלכם באופן עצמאי, חשוב מאוד שתבצעו את העבודה שלב אחר שלב בצורה נכונה, על מנת שהוא יענה על המטרות שלו.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק