עד כמה התוכן חשוב לקידום האתר

עד כמה התוכן חשוב לקידום האתר?

במידה מסוימת, אפשר לראות את האינטרנט כ”סל” ענקי של ידע. יש בפנים את הכל מהכל. סופרמרקט של מידע, נתונים. אתר ללא תכנים, אפילו אם המטרה שלו היא מסחרית נטו, איננו רק אתר דל. הוא גם יתקשה מאוד להתקדם בדירוג לעומת אתרים מקבילים אחרים. אז עד כמה התוכן חשוב לקידום האתר? התשובה הקצרה היא, חשוב מאוד. את התשובה המפורטת יותר נבקש לחלק לשניים. מצד אחד נסביר עד כמה התוכן חשוב מבחינת גוגל. מצד שני, נסביר עד כמה התוכן חשוב לקידום האתר מבחינת הגולש שאליו אנו פונים. במאמר זה תוכלו להבין לעומק ובצורה נכונה, מה החשיבות של התוכן לקידום אתר תדמית של העסק שלכם, ובכלל כל אתר אינטרנט באשר הוא.

עד כמה התוכן חשוב לקידום האתר בגוגל

מפתחי גוגל ומהנדסיה שואפים להציג עבור הציבור התאמה כמה שיותר קרובה, בין החיפוש לבין תוצאות החיפוש. כלומר, שאם נחפש מידע על “סרטים חדשים” נקבל רשימה של פרטים אודות סרטים קולנוע חדשים ולא, מה שפחות סביר, מידע על סרטים לשיער. פרמטר מאוד מרכזי שלפיו גוגל שופטת אתרים ובפרט אתרים טובים היא כמות התוכן ורמתו.

התכנים נבדקים בכל מיני רמות. רמת רמת הכותרות, רמת תגי המטא, רמת הוספת תכנים חדשים לאתר. איכות התכנים נמדדת גם באופן ישיר וגם באופן עקיף. כלומר, מנוע החיפוש יודע לזהות מתי משתמשים סתם כך במילות מפתח ללא שום ערך ותועלת. או מתי התוכן מוכוון נטו לצורך שיווקי, בלי באמת לתת אתה הדעת על ערך מוסף. בסיכומו של דבר, כאשר גוגל מזהה אתר עם תכנים טובים, שעונים על צרכי הגולש, היא תעניק לו ערך יותר גבוה. היא תקדם אותו על פני אתרים שבהם התכנים פחות טובים, לקויים או לא ממש מועילים.

עד כמה התוכן חשוב בעיני הגולשים

כבר עברו הימים שבהם רצינו רק להביא את הגולש לאתר, פשוט שיגיע. אז עד כמה התוכן חשוב לקידום האתר?. כיום, אנו רוצים שהגולש יגיע ויישאר באתר לאורך זמן ראוי. ברור שצריך שהגולש באמת יקרא ויבין שיש לו תועלת מהתוכן. אפשר לבדוק זאת היטב ולראות שגולשים שמגיעים לאתר ומיד עוזבים יטו שלא לחזור אליו בהמשך. הם מענקיים לאתר בעצם ציון נמוך. הוא לא אטרקטיבי ולפעמים אפילו מעורר אנטגוניזם. לעומת זאת, תכנים איכותיים וטובים בעלי ערך מוסף מעודדים את הגולש לתת אמון. הם יחזרו פעמים נוספות לראות מה התחדש. האתר נתפס כיותר מקצועי ואמין. ואגב, כאשר הגולשים נשארים או משוטטים בין דפי האתר השונים, גוגל מחזקת את הדירוג של האתר הזה.

אז איך לחבר בין שני הדברים

על מנת להפיק תוכן שטוב הן לקידום בגוגל והן לקידום האתר מבחינת הגולשים קבלו כמה טיפים:

  • גיוון – הכניסו תכנים מגוונים. לא בכל תוכן צריך להמציא את הגלגל אבל חשוב שתהיה זווית רעננה ולא שגרתית.
  • רלוונטיות – התוכן צריך לכלול ביטויים לגוגל אך גם לדבר בשפה הרלוונטית לקהל היעד. מבחינת שפה תקנית, רלוונטיות לעולם התוכן.
  • בהירות – חשוב שיהיה ברור הנושא של כל מאמר וכן הדגשים השונים שבו.

מוגש לשירותכם באדיבות SiteIT.

 

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק