קידום אתר

כל איש מקצוע העוסק בתחום קידום אתרים יסכים כי אופטימיזציה למנועי החיפוש היא לא דבר פשוט. בכדי לשמור על הדירוג של האתר, יש צורך לדאוג לפרמטרים שונים הנוגעים לאתר ולהתאים אותם לדרישות של האלגוריתם של מנוע החיפוש. את השאלות שלא מעט אנשים תוהים אודותיה היא האם כדאי להשקיע באופטימיזציה של האתר הנוגעת לתוכן או שמא כדאי להשקיע יותר בקישורים, מה יותר חשוב ואיזו דרך יעילה יותר לקידום האתר. יש שיגידו שמדובר על שתי אפשרויות חשובות באותה המידה, יחד עם זאת, אם תצטרכו לבחור אחת מבין השניים, קישורים חשובים יותר.

מהי אופטימיזציה לאתר?

כאשר מדובר על אופטימיזציה של אתר אינטרנט מתכוונים בעצם לבדיקות מסוימות שמתבצעות על מנת לבדוק כיצד האתר מתפקד והאם הוא מותאם בצורה הטובה ביותר לצרכים של הגולשים. הבדיקות הללו מספקות הצצה לדרך שבה האתר בנוי והן בוחנות האם יש בעיות מסוימות שעלולות לפגוע בתהליך ביצוע פעולות באתר. האתר צריך לתת מענה אולטימטיבי לכל גולש שנכנס אליו. קחו לדוגמא אתר שמציע רכישות מקוונות, אם הוא יעניק את המענה הטוב ביותר בתהליך הרכישה ללקוחות, הדבר יבוא לידי ביטוי ברכישות מועטות באתר. מעבר לכך, אופטימיזציה רלוונטית לשדרוג האתר מבחינת הביצועים שלו ומבחינת הקידום שלו.

איך עושים אופטימיזציה לאתר?

אופטימיזציה לאתר האינטרנט מתבצעת בתהליך שבו משווים גרסאות שונות של האתר על ידי בדיקה מול משתמשים קיימים בלתי תלויים בבניית אתר. בבדיקה זו בוחנים את האינטראקציה של המשתמשים עם שתי גרסאות של האתר ויכולים לקבוע באופן מדעי איזו גרסה עובדת בצורה הטובה ביותר. ניתן לבדוק את האינטראקציה עם עמוד שלם באתר, לבחון את תהליך הקנייה באתר או לבדוק אם יש בעיות כלשהו כאשר ממלאים טופס באתר. בצורה זאת ניתן לבחון האם המשתמשים חווים קושי כלשהו במהלך הגלישה באתר ובהתאם לכך, לבצע שינויים נדרשים.

למה כדאי לעשות אופטימיזציה לאתר?

אופטימיזציה היא תהליך שיש לבצע לאתר לפני שמעלים אותו לאוויר וזאת בכדי לחסוך במשאבים ובזמן יקר. מדובר על דבר הרלוונטי בעיקר עבור בעלי עסקים וחברות שמעוניינים לוודא שהאתר שלהם מותאם לצרכים של העסק ומספק את צרכי הלקוחות. אופטימיזציה איכותית יכולה להגדיל את רווחי החברה והיא משפרת באופן אוטומטי את קידום האתר במנועי החיפוש. עריכת הניסוי יכולה להעניק אינדיקציה אמיתית על בעיות באתר וניתוח איכותי של האתר על בסיס עובדתי.

מעבר לאופטימיזציה לאתר עצמו, מומלץ מאוד לערוך גם אופטימיזציה לקידום אתר אשר מתמקדת יותר בצדדים הטכניים של האתר כגון: שיפור מהירות הטעינה של האתר, רספונסיביות של האתר והתאמה למובייל, בדיקת התוכן על מנת לוודא שהוא איכותי ורלוונטי לקהל היעד וכי הוא בנוי בצורה נכונה וללא שגיאות כתיב, בדיקת שימוש בתגיות, בדיקת התיאור של אתר האינטרנט על מנת לוודא שדובר על תיאור נכון ועוד. אין ספק שמדובר על שלב חשוב מאוד בתהליך קידום אתרים שבהחלט לא כדאי לוותר עליו.

ומה לגבי קישורים עבור קידום אתר?

ידוע כי חלק חשוב מאוד מקידום אתרים אורגני הוא הזנת קישורים נכנסים איכותיים לאתר וקישורים יוצאים איכותיים מהאתר. ידוע כיום כי הקישורים משפיעים באופן מהותי מאוד על קידום האתר בגוגל ואחד מהפרמטרים שבגינם גוגל מדרג אתר גבוה יותר הוא כמות ואיכות הקישורים שיש באתר ומחוץ לאתר. לכן, אין ספק שחשוב מאוד שכל בעל אתר ישקיע רבות בבניית קישורים חזקים ואיכותיים, יוצאים או נכנסים, אך אין ספק שחשוב לא פחות לבצע אופטימיזציה לאתר. מדובר על שני דברים שמהווים חלק בסיסי וחשוב בקידום האתר. אם גולשים יגיעו לאתר שלכם בשל קישור כלשהו, אך לא יישארו בו פרק זמן מספק או לא יבצעו בו פעולות בשל העובדה שהוא לא מסודר או לא מספק את המענה הטוב ביותר, הדבר יפגע בדירוג האתר שלכם ובהתאם לכך בקידום האורגני שלו בגוגל ועל כן, יש להשקיע הן בבניית קישורים והן באופטימיזציה לאתר בצורה הנכונה והמקצועית ביותר.

קישורים ואופטימיזציה לאתר- במי לבחור?

עבור בניית קישורים לאתר ועבור ביצוע אופטימיזציה לאתר בצורה שתקדם את האתר שלכם בגוגל כפי שצריך, חשוב מאוד שתבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום קידום אתרים אורגני. טרם אתם בוחרים חברה שעוסקת בתחום קידום אתרים, עליכם לוודא כי מדובר על חברה אמינה, מקצועית, בעל תיק עבודות שמעיד על היכולות הפנומנליות שלה בתחום קידום אתרים ועל תוצאות טובות בתחום הקידום שהיא ביצעה עבור אתרים אחרים. רק לאחר שתבחנו את כלל הפרמטרים המדוברים תוכלו לבחור בחברה אשר תציע לכם את התוצאות הטובות ביותר בתחום קידום האתר שלכם.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק