קידום ממומן

מה תבחרו?  קידום אורגני או את הקידום הממומן?

כדי לקבל את התוצאות הרצויות בקידומו של אתר, לא צריך לבחור, ואפשר למזג את שתי צורות הקידום. הקידום הממומן והקידום האורגני. יחדיו, על ידי תוכנית לקידום אורגני, המשולבת במסע פרסום ממומן. באופן זה ניתן להגביר את הנראות של האתר, מה שיגרום ליותר גולשים להיכנס אליו. שתי צורות קידום אלו הינן שונות באופיין, בעלות כלים שונים של קידום, ומתאימות לצורך שונה.

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני הוא בעצם, כל המהלכים שצריך לעשות, כדי להגיע למקסימום חשיפה של האתר, אותו רוצים לקדם במנועי החיפוש. כאשר המטרה היא להגיע למקום הראשון ברשימת תוצאות החיפוש, כאשר המועדף מכולם כיום, הוא מנוע החיפוש גוגל. תוצאות החיפוש האורגניות, מופיעות במנוע החיפוש, אחרי תוצאות החיפוש הממומנות.

קידום ממומן

ממון משמעותו, בתשלום ולא באופן טבעי, ימוקם לעולם בתחילת תוצאות החיפוש, עקב התשלום המתקבל מתוצאות אלו. קידום אתרים זה, ממומן על ידי מודעות פרסום, כאשר לחיצה עליהן, מחייבת את בעלי האתר בתשלום, שיכול להגיע אף לעשרות ויותר שקלים.

ההבדלים בין קידום אורגני לממומן

בטבלה הבאה, ניתן לראות את ההבדלים הקיימים, בין שני סוגי הקידום על פי הנושאים השונים. על מנת לבחור באפשרות המתאימה ביותר עבורכם, חשוב לדעת כי את הקידום האורגני ניתן ליישם לבד, אולם במקרה ומעוניינים באפשרות השנייה, כדאי לפנות לאיש מקצוע, המכיר את התחום, ויכול לתת לאתר ערך נוסף, בזמן קצר.

  קידום אורגני קידום ממומן
אופי הקידום קידום איטי אך יציב קידום התלוי בתשלום
השקעה כספית השקעה כספית מעטה השקעה כספית רבה ועלות מודעות רבה
חשיפת האתר חשיפת האתר אינה מוגבלת והקלקה בחינם חשיפת האתר גם להקלקה של המתחרים ומחיר הקלקה יקר שממשיך להתייקר
זרם הגולשים באתר זרם גולשים קבוע המבצע פעולות באתר זרם גולשים שאינו קבוע ואינו מבצע פעולות רבות באתר
סגירת מודעות סגירה רבה של מודעות סגירה של 40 אחוזים פחות מודעות מקידום אורגני
אמון הגולשים גולשים סומכים יותר על אתר מקודם אורגני גולשים אינם סומכים על אתר ממומן
אופי האתר יש צורך באתר מושקע שימקם את האתר בדרוג גבוה לא חייבים אתר מושקע, ניתן להקים במהירות ולקבל תוצאות מהירות
האתר בראיה עתידית השקעה באתר שמסוגל בהמשך גם להכניס כסף ואף אפשר למכור אין לאתר משמעות לזמן הרחוק
מדידת תוצאות הפרסום לא מתבצעת על ידי גוף חיצוני מדידת תוצאות הפרסום מתבצעת על ידי גוגל ודוח מפורט נשלח אליכם

 

לסכום

הבחירה בין קידום אתרים אורגני לקידום אתרים ממומן, תלויה בעיקר בסוג האתר שתרצו לקדם. במקרה של בניית אתר אישי עם תכנים משמעותיים, כדאי להיעזר בקידום אורגני, אולם, במקרה שאין לאתר חשיבות רבה, והוא נועד בעיקר לרווח, ניתן להיעזר בממומן.

 

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק