on page seo

 קידום האתר בעזרת on page seo

קידום אתרים On page seo הוא בעצם לבצע אופטימיזציה של תוכן דף אינטרנט עבור מנועי חיפוש ומשתמשים. נוהלי SEO נפוצים בדף כוללים אופטימיזציה של תגי כותרת, תוכן, קישורים פנימיים וכתובות אתרים.

זה שונה מקידום אתרים מחוץ לעמוד- OFF SITE, שמייעל את האותות שקורים מחוץ לאתר שלך (למשל, קישורים נכנסים).

 

מדוע on page seo חשוב?

האם קידום אתרים סטנדרטי בדף עדיין גורם לשינוי בשנת 2021?

 התשובה היא חד משמעית – כן!

למעשה, הדו"ח "כיצד עובד החיפוש" של גוגל קובע כי:

אף על פי שגוגל חכמה הרבה יותר מכפי שהייתה היום, הם עדיין משתמשים בחומר בית ספר ישן (כמו לחפש מילת מפתח ספציפית בדף שלך).

ויש נתונים לגיבוי זה. יש ניתוחים רבים שמצאו קשר בין תגי כותרת עשירים במילות מפתח לדירוג העמוד הראשון. ואם תחפש מילת מפתח תחרותית כלשהי, תבחין כי דפי הדירוג המובילים כמעט כולם משתמשים במילת המפתח המדויקת בתג הכותרת שלהם.

עם זאת,, יש יותר עבודת קידום על בדף מאשר סתם לדחוס מילות מפתח ב- HTML של הדף שלך.

כדי לדרג את התוכן שלך 2021, אתה צריך גם לבצע אופטימיזציה לתוכן שלך עבור:

  • חוויית המשתמש
  • Bounce Rate
  • מהירות טעינת דף
  • יחס המרה מחשיפות לקליקים

השתמש במילת מפתח היעד שלך ב -100 המילים הראשונות

זוהי טקטיקת SEO מקוונת בבית הספר הישן שעדיין משנה הרבה ביחס לגוגל.

כל שעליך לעשות הוא להשתמש במילת המפתח העיקרית שלך פעם אחת ב-100-150 המילים הראשונות של המאמר שלך.

לדוגמא, במאמר שעבר אופטימיזציה סביב מילת המפתח "שיווק דיגיטלי", הזכרתי את מילת המפתח הזו מיד.

 

למה זה חשוב?

גוגל משקיעה יותר משקל בפרמטרים המופיעים ראשונים בדף שלך.

וזה הגיוני. דמיין שזה עתה פרסמת מאמר על דיאטת קטו. אם המאמר שלך אכן עסק ב"דיאטת קטו "האם יהיה זה הגיוני להשתמש במונח" דיאטת קטו "במחצית העמוד?

ברור שלא.

לכן ברצונך להכניס את מילת המפתח שלך אי שם בכמאה המילים הראשונות לערך. זהו אחד מאותם דברים קטנים שעוזרים לגוגל להבין במה עוסק הדף שלך.

עטוף את כותרת ההודעה בבלוג שלך

בתג H1 תג H1 הוא כמו תג כותרת מיני.

למעשה, גוגל הצהירה כי שימוש בתג H1 "מסייע לגוגל להבין את מבנה הדף".

רוב הפלטפורמות (כמו וורדפרס) מוסיפות אוטומטית את תג H1 לכותרת ההודעה בבלוג שלך. אם זה המקרה, אתה מסודר.

אבל זה לא תמיד המקרה. אתה רוצה לבדוק את קוד האתר שלך כדי לוודא שהכותרת שלך באמת קיבלה תג ב- H1. וכי מילת המפתח שלך נמצאת בתג H1 זה.

 תגי H2

כותרות משנה – כלול את מילת המפתח שלך בכותרת משנה אחת לפחות. וכלול את כותרת המשנה הזו בתג H2.

האם תג H2 יקדם או ישבור את הקידום שלך בעמוד?

לא. אבל זה לא יכול להזיק. וניסויי קידום אתרים משלי הראו לי כי עטיפת מילת המפתח היעד שלך בתג H2 יכולה לגרום לקידום חיובי בהחלט.

 

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק