מוניטין טוב

נחיצות מוניטין חיובי לחנות אינטרנטית

מוניטין חיובי לחנות אינטרנט לא בא בקלות, לקוחות רבים הקונים מרחוק זקוקים לחיזוק הביטחון שנעלם ברכישה מרחוק.
איך דואגים למוניטין עבור חנות באינטרנט? ולמה תוצאות חיפוש שליליות בגוגל יהפכו את המוניטין שלכם לשלילי ומרחיק לקוחות?

ניהול מוניטין לחנות אינטרנטית

הדבר החשוב ביותר לכל חנות אינטרנטית או חנות קיימת זה המוניטין באינטרנט, ניהול מוניטין לחנות אינטרנט מאפשר לכם לשלוט ביד חזקה בתוצאות החיפוש בגוגל וכן ברשתות החברתיות שאחראיות העיקריות לרושם הראשוני של העסק שלכם.
להבדיל מחנות קיימת, כל אדם שרוכש מוצר בחנות אונליין חייב להרגיש מספיק בטוח כדי להזמין מכם את המוצר מרחוק ובאמינות שהמוצר שהזמין יגיע ובהתאם למוצג באתר.

עבור כל סוג עסק וכל סוג מוצר, ללא מוניטין חיובי המשדר ביטחון, אמינות, שקיפות ומידע – לא תצליחו לעלות את אחוז המכירות באינטרנט, לעיתים המצב יוביל לסגירת החנות האינטרנטית או להפיכתה ללא רלוונטית.
העידן הדיגיטלי גורם ליותר ויותר חנויות למכור את המוצרים שלהם גם או רק באינטרנט, גם אתם חנות אינטרנטית חדשה או חנות קיימת אתם חייבים לדאוג לתדמית חיובית ברשת.

  מומחה לניהול מוניטין חיובי

באמצעות צוות דיגיטלי נחוש בניצוחו של מומחה לביצוע ניהול מוניטין לחנות באינטרנט ועסקים רבים נוספים, ניתן יהיה למצב את המוניטין שלכם בגוגל ולהפוך את תוצאות החיפוש שלכם לחיוביות.
בין היתר ניתן להשתמש בפלטפורמות מיתוגיות שונות, כתבות שיווקיות באתרי החדשות, סרטונים ותמונות חיוביות ומהלכים רבים נוספים לקידום אורגני ושילוב קידום ממומן כחלק מקמפיין כולל.
כלי נוסף הוא אתר תדמית, מומחה לניהול מוניטין יבנה עבורכם אתר תדמית, אותו ניתן לשלב יחד עם המכירות באינטרנט או לחלופין לשפר את האתר הקיים ולבצע אופטימיזציה לסריקה טובה ויעילה יותר במנוע החיפוש.

תוצאות חיפוש שליליות בגוגל? מוניטין שלילי!

תוצאות חיפוש שליליות בגוגל וכן ברשתות החברתיות הן מכה כואבת לכל עסק, חנות אינטרנטית המבוססת על אמינות כלפי הגולשים הרוכשים מרחוק אינה יכולה להרשות לעצמה מוניטין שלילי כתוצאה מתוצאות חיפוש שליליות שיכולות להגיע כתוצאה מאזכורים שליליים מאתרים שונים: כתבות שליליות באתרי החדשות עקב פרשה או מקרה הכוללים את שם החנות, ביקורות שליליות על החנות האינטרנטית (במיוחד בעיות בתפעול והשירות), פסקי דין, תמונות וסרטונים לא מחמיאים עם מוצרים מהחנות, בלוגים ופוסטים נגד החנות ואזכורים שליליים רבים נוספים.
אזכורים אלו ייצרו קונוטציות שליליות שיברחו לקוחות ויגרמו להם לבחור בחנויות האינטרנטיות המתחרות.

מוניטין שלילי אסור להזניח, הזנחה של מצב שכזה יכולה להפוך את אתגר ניהול המוניטין לקשה ויקר לטיפול, ככל שהזמן עובר לקוחות בורחים מכם ומעבירים מפה לאוזן את התדמית השלילית שנוצרה.
חלק מניהול המוניטין הוא גם לדחוק את האזכורים השליליים בגוגל אל העמודים האחוריים בגוגל ולטפל במוניטין שלילי ברשתות החברתיות, כאשר המטרה הסופית היא ניקוי התדמית השלילית והפיכת המוניטין השלילי לחיובי

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק