מאמרי קידום

מאמרי קידום – עמידה בכללי הכתיבה תהפוך את איכות המאמר מ"טוב" ל"מעולה"

אחת הדרכים המהירות לעלות בראש עמוד התוצאות של גוגל היא כתיבה של מאמרי קידום איכותיים, אשר בעקבותיה תתחילו לקבל כמות גדולה יותר של פניות, מבלי להוציא הון על פרסום ממומן. חשוב לדעת, כי היום גוגל מפעילה תוכנה חכמה, המזהה אם התוכ­ן שמתפרסם באתרים הוא איכותי, או טקסט שנכתב כלאחר יד. האלגוריתם – הדרך שבה בנויה התוכנה, מבוסס על מאות פרמטרים כמו שפה עשירה, חזרתיות של מילות המפתח, כיצד מחולקות המילים בתוך הדף ואפילו אם ישנן שגיאות כתיב בדף או לא. לכן, כאשר כותבים תוכן לקידום כדאי לעשות זאת נכון.

מאמרי קידום

הכל מתחיל מהבנה של נושא הכתיבה

כותב התוכן אשר כותב את המאמרים השונים באתר, צריך להבין את הנושא עליו הוא כותב בצורה נכונה. למשל, אם כותבים מאמר קידום בתחום החוק והמשפט, אין זה מספיק רק לציין את המילים המתאימות לחיפוש של הקורא, אלא חשוב שיהיה גם הגיון רב וחידוש במאמר.

בדרך כלל, כותבים מנוסים אשר עובדים שנים רבות במקצוע של כתיבת מאמרי קידום, ידעו איך לנסח אותו בגובה העיניים. הם יבחרו את הדרך הנכונה להציג את הנושא עם מגוון רחב של דוגמאות והקשרים נכונים, כדי שגם גוגל וגם הקורא הממוצע יפיקו ממנו את המירב.

כאשר גולשים יחפשו את הנושא, הם ירצו לקרוא טקסטים שנכתבו לאחר חקירה מעמיקה עליו. לפעמים, חלק מהנושאים יצטרכו להיות מעודכנים מאד. כמו, פסקי דין המוזכרים בתוך תוכן לקידום אתרים, המתאימים לחוקים המעודכנים ולא לדרך שבה מערכת המשפט התייחסה לנושא בעבר.

כתיבה שמתאימה לאתר שבו תפורסם הכתבה

חלק ממאמרי הקידום הם למעשה כתבות המתפרסמות באתרי חדשות שונים. לכן, חשוב שהכתיבה תהיה מתאימה לרוח האתר, לסגנון שלו ולקהל היעד שקורא את הדברים.

למשל, אם הכתבה אמורה להתפרסם באתר דתי, חשוב להתייחס בכבוד לנושאים רבים, שעשויים להוות סלע מחלוקת בקהילה זו. הדבר נכון גם לאתרים המייצגים פלח פוליטי באוכלוסייה, מגדר מסוים או דפוסי אכילה כמו צמחונות או טבעונות.

הכרות עם עולם המושגים המאפיין את קהל היעד, תהפוך את המילים לעוצמתיות יותר, ותעביר את המסר המדויק בצורה הנכונה. כך, כל אחד מהקוראים יקרא בשקיקה את הכתוב עד השורה האחרונה.

מדוע חשוב שהקוראים יקראו את כל המאמר?

דפוסי קריאת האתר נבדקים על ידי גוגל ביסודיות, כולל זמן השהייה של הקורא בדף עצמו, והגלילה בתוך כל דף. היות והחברה מחזיקה גם במערכות ההפעלה של הטלפונים החכמים מבית אנדרואיד, וגם בדפדפן כרום, יש לה האפשרות לקבל את כל הנתונים הללו בקלות. היא יכולה לדעת שאתם קוראים כרגע את המילים הללו, ושאתם מתקרבים מאד לסוף המאמר. כאשר תקראו אותו עד סופו, ציון האיכות שלו יעלה, ובפעם הבאה הוא יופיע בחיפוש בתוצאה גבוהה יותר. אגב זה נכון גם לאתר מסוג תדמית וגם לאתר מסוג חנות אינטרנטית או בלוג / פורטל כלשהו. ההשקעה שווה בכל מקרה!

מאמרי קידום – משתלם להשקיע בכתיבה איכותית

אם אתם מחפשים תוכן לאתר, מומלץ לא להסתפק רק בכמות גדולה של מאמרי קידום. כדאי לחלק את התכנים שאתם כותבים או מזמינים מספק חיצוני, לדרגות שונות כמו מאמרים מקצועיים ואינפורמטיביים, תוכן לקידום אתרים, כתבות חדשותיות מרתקות וכתבות שיווקיות. השילוב של כל אלה יאפשר לכם לתכנן אסטרטגיה מתאימה, כדי להגיע לקהל היעד שלכם בזמן שאתם מקדמים את האתר.

לסיכום, היום אפשר לראות את הערך הרב שנותן גוגל לכתיבה איכותית ומקורית, ללא העתקה ממקומות אחרים. ככל שהדפים באתר שלכם יכללו מידע מעמיק יותר, המרתק את הגולשים, כך תמשכו אליכם יותר תנועה לאתר ותסייעו בקידומו. הדבר גם יאפשר לכם ליצור קהילה של קוראים שחוזרים שוב ושוב, ומתעדכנים בתכנים החדשים שפרסמתם. לכן, השקיעו קצת יותר וקבלו את ההשקעה חזרה.

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק