בתחילת שנת 2020 פקד את העולם וירוס חדש שלא היה כמותו לפחות ב-100 השנה הקדומות – וירוס הקורונה. הוירוס הביא איתו תחום חדש למשק, זה נקרא "חיטוי נגד קורונה", את החיטוי מבצעים באמצעות חומר חיטוי בשם "סימקסין X" שיעיל במיוחד כנגד הוירוס הספציפי הזה וכנגד עוד מגוון רחב של נגיפים, את החומר מתיזים במקומות בהם היו חולים בנגיף או שיש חשש כי הנגיף עשוי להתפשט שם.

להופיע ראשון בתוצאות גוגל עבור הביטוי חיטוי נגד קורונה

בעקבות הדרישה הרבה למציאת חברה אשר מספקת שירותי חיטוי נגד נגיף הקורונה, חברות רבות מנסות להתמקם במקום הראשון והיוקרתי בתוצאות החיפוש של GOOGLE, כידוע דירוג שכזה עשוי לספק אינספור עבודות בתחום לחברה אשר "תכבוש" אותו. אז איך עושים את פעולת הקידום עבור הביטוי הזה? המשיכו לקרוא ולמדו את השלבים החשובים ביותר אותם אסור לפספס.

חומר חיטוי נגד קורונה

השלב הראשון בקידום הביטוי – טיימינג

כאשר אנו ניגשים לקדם ביטוי חדש שהגיע באופן פתאומי לתודעה של אנשים רבים כל כך בארץ ובכלל בעולם נושא העיתוי חשוב מאוד, אם אנחנו נהיה מהירים ונתחיל לעבוד על קידום והפצת התוכן שלנו לפני כולם אנחנו נרוויח יתרון גדול ביותר על פני המתחרים שלנו, שכן אנחנו נצבור וותק, קהל רב וחשיפה בזמן שהם עדיין "רדומים".

השלב השני בקידום חיטוי קורונה – תוכן

בכדי לקדם ביטוי "כבד" כמו הביטוי חיטוי נגד קורונה אנו נצטרך תוכן איכותי, כאשר מדברים על תוכן איכותי מתכוונים לתמונות וסרטונים המתעדים את פעולות החיטוי, מתכוונים לטבלאות שיוצרות לנו סוג של מחירון המציג את העלויות של פעולות החיטוי, בנוסף כדאי לכתוב מידע שישמש את הגולשים כמו מידע העוזר להם לשמור על ההיגיינה וכד'.

על מנת שהתוכן יהיה איכותי וטוב יותר עליכם "לשכנע" את הלקוחות תוך כדי הכתיבה, עליכם להוסיף מידע אשר ימשוך אותם לחייג אליכם ולהזמין את השירות, ניתן לעשות זאת בצורה של תמונות מסוג באנרים באתר אשר יפרסמו מבצע כלשהו אודות השירות, ניתן לעשות את זה באמצעות הוספת כיתוב כמו "100% הצלחה" אשר יבטיח ללקוחות כי הם אכן יכולים לסמוך עליכם.

זוהי דוגמה מצויינת לתוכן איכותי שמשכנע את הגולשים להישאר באתר ולהזמין את השירות במידת הצורך.

השלב השלישי בפעולות הקידום – קישורים והמלצות

שלב זה קריטי בהחלט על מנת לסגור כמה שיותר עסקאות מתוך אותם האנשים שפנו אליכם, הלקוחות כמובן יבקשו לראות המלצות עליכם, או לחלופין אתרי אינטרנט שקישרו אל העמוד שלכם (דבר שנחשב כהמלצה גם כן ואפקטיבי מאוד לפעולות הקידום). במידה ותשיגו כמה שיותר קישורים או המלצות בתחום חיטוי נגיף הקורונה כך תוכלו לעלות גם בדירוגי גוגל וגם תוכלו לרכוש את אמונם של הלקוחות.

 

מאמר זה נכתב באמצעות המומחים של חברת פשפשג'וק שירותי הדברה

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה
שתעיף את העסק שלכם רחוק!

אולי יעניין אתכם גם

בואו נדבר

זה הזמן לייצר עבורכם אסטרטגיה שתעיף את העסק שלכם רחוק